Bizimmekan Sohbetin Aşkı

Evet sevgili Bizimmekan okurları gün geçmesinki sohbet ortamlarına yeni arkadaşlar takılmasın ilk geldiklerinde şaşkın şaşkın ifadelerle bakıp bunlar ne kadar hızlı yazıyor ve kimin ne yazdığını bilemeyip bir anlam veremeden izlerler:) Bu arkadaşlara rastladığımda ilk girdiğim günleri hatırlarım 🙂 Sanalla ilk karşılaş dığım da ilk günlerde izliyordum ve özelime gelenlere ne iş yaptıklarını sorduğumda kimi polis kimi avukat kimi doktor kimi vs. derken düşünmeye başladım nasıl yanı meslek sahipleri mi giriyor buraya bir iki gün sonra tabi ki işin farkına vardım ve ilk özele gelen nasılsın dediğinde gülücük atarak başbakanı veya cumhurbaşkanını bekliyorum cevabını vermiştim. Zamanla etrafı tanımaya başladım kime sorsam bekar yaşları küçük aşkları var ne güzel demiştim .bunların içinde bir arkadaş edindim. 20 yaşlarında bir bayan olduğunu ve 25 yaşlarında bir erke partneri olduğunu anlatıyordu ve aralarına beni de kabul etmişlerdi.Bayan arkadaş da ben gibi öğrenci erkek arkadaşı da zaman su gibi akıp gidiyordu arada bir derslerden dolayı uzaklaşır tekrar geldiğimde onlar yine sarmaş dolaş aşkım lar havada uçuşurdu bir gece arkadaşla yalnız kaldığımda ne yaptın neden geç geldin sorduğumda. Gülümseyerek aramızda kalsın benimkini uyuttum geldim dediğinde şok olmuş seninki derken diye tekrar sormuştum. Gülüm ben evliyim iki çocuğum var 38 yaşındayım dediğinde şaşkınca ama ben iki yıldır sana bacım diyordum dediğimde ise pişkin pişkin benim askım ner de diye sormuştu ah ah işte sanalın en güzel ve heyecan veren aşkları demiştim:)

Türkiyenin en kaliteli magazin bloguna hoş geldiniz.

Paylaş

Benzer Yayınlar